Què oferim?

Oferim el nostre servei amb personal vocacional.

Servei d’atenció a domicili (SAD)
Servei de neteja a la llar

Servei d’Atenció a Domicili (SAD)

El Servei d’Atenció a Domicili (SAD) és un servei destinat a AJUDAR A LES PERSONES amb:

  • Autonomia limitada
  • Grau de dependència
  • Situació de vulnerabilitat

Per tant, aquest servei és un suport per a la llar, centrat en aconseguir i habituar unes condicions adequades, tant en l’àmbit personal, com en la convivència, tenint en compte l’entorn familiar i comunitari.

Com oferim aquest servei?

Quan un usuari o família contacta amb nosaltres per contractar un servei (sigui a través de l’àmbit privat, o amb llei de Dependència) el primer pas que realitzem és una valoració de les necessitats de la persona. Així podem assegurar que es realitzarà un servei adaptat; garantint una atenció personalitzada i de qualitat.

Per fer front a les demandes de SAD, disposem d’un equip professional de cuidadors i cuidadores que compten amb:

Titulació oficial d’assistència domiciliària
Amplia experiència professional en el sector
Vocació social
Especialització en patologies
Formació continuada
Contracte laboral

L’afecte, el sentiment de pertinença i identitat, o la seguretat, a vegades apareixen com necessitats o mancances socials en les persones. A través del suport, la proximitat i la garantia d’un servei de qualitat, totes aquestes mancances queden cobertes, tant per als usuaris, com per a les famílies.

El respecte a la intimitat i integritat de l’usuari és un dels pilars fonamentals de BEAD. Per aquest motiu, les higienes diàries i/o les cures, sempre es realitzen amb el consentiment previ de la família i de l’usuari.

El nostre personal assistencial està preparat per poder fer un acompanyament adequat tant a l’usuari del servei, com a la seva família. Saben que és fonamental per garantir la salut i qualitat de vida de les persones.

En casos necessaris, es poden realitzar acompanyaments a visites mèdiques o a altres gestions fora de la llar, entre d’altres.

En conclusió, estem permanentment en comunicació amb les famílies per actualitzar les necessitats dels usuaris i per valorar possibles canvis de millora.

Finalitat

Donar suport en les activitats de la vida diària, aquelles que són quotidianes, oferint suport en diverses situacions:

Higiene personal i cures
Control de medicació
Elaboració d’àpats
Suport social
Acompanyament
Compres domèstiques
Atenció personalitzada
Neteja de la llar
Servei d’urgències

Aquestes activitats s’estableixen a través d’un pla de treball individualitzat, amb la intenció de promoure l’autonomia personal i millorar la qualitat de vida dels usuaris que accedeixen al servei.

Altres suports

Proporcionem recolzament en la tramitació de la Llei de Dependència; oferim suport i orientació per iniciar els tràmits per a la sol·licitud de la Llei de Dependència i informació sobre la disponibilitat i possibilitats en el municipi de cada persona.

Contractació del servei

El servei d’atenció a domicili (SAD) ofereix dues formes de contractació:

Servei d’atenció a la llar per hores

Per aquelles persones que no tenen un grau de dependència o estan pendents de valoració, oferim el servei per hores, amb la finalitat d’acabar de cobrir les seves necessitats i demandes.

Servei 24 hores d’atenció a la llar

El servei d’interinatge ofereix acompanyament i recolzament a una persona en situació de dependència durant tot el dia. Contempla la realització de la higiene, el control de la medicació, estimulació cognitiva, preparació dels àpats i la neteja de la llar.

S’ofereix el servei 24/7, els 365 dies de l’any.

Fases de selecció del personal :

  1. Anàlisis sociosanitari: La coordinadora social realitza un estudi de l’usuari i el seu entorn, per tal de definir el perfil de la cuidadora i/o cuidador.
  2. Cerca del professional adequat: Dins de la nostra plantilla i/o borsa de treball, es selecciona el/la professional que millor s’adapti a cada cas.
  3. Inici del servei: Es prepara la documentació per començar el servei, i es realitza una primera visita conjunta amb la coordinadora social, el/la professional que realitzarà l’interinatge i el propi usuari, per tal d’establir un primer contacte addient a cada cas.
  4. Seguiment i control del servei.

Servei de Neteja a la llar

La neteja de la llar és el servei de suport destinat a mantenir la llar en adequades condicions d’higiene per a la persona que hi viu.

Sol·licita informació

Deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu

Nom i cognoms
Telèfon
Codi postal
Correu electrònic

!El formulari s’ha enviat correctament!
Ha ocorregut algun error en enviar el formulari. Si us plau, revisa de nou tots els camps.

Els nostres col·laboradors

Servei de Teleassistència
Desplaça cap amunt