Qui som

Baix Empordà Assistència a Domicili SCCL (BEAD) som una cooperativa sense ànim de lucre amb la finalitat de millorar la qualitat de vida de les persones vulnerables. Els serveis que prestem els realitzem principalment en el domicili de la persona usuària i s’orienten a resoldre els problemes o limitacions d’autonomia personal. Dirigit a l’atenció de les persones, neteja i ordre de la llar.

Els nostres treballadors/eres son professionals amb la seva titulació, amb referències i el que es més important amb vocació.

Els valors

La nostra visió és l’atenció a les persones de referència al Baix Empordà utilitzant un model empresarial, que des de els principis cooperatius posa la persona com a eix central del seu creixement.

Els valors claus de la nostra cooperativa són:

  • Propera en el territori de la comarca del Baix Empordà.
  • Accessible a les persones que hi treballen, a les persones ateses, als clients i als col·laboradors.
  • Socialment responsable, millores socials i mediambientals.
  • Innovadora. Impulsant processos d’innovació.
  • Formació continua dels treballadors.
  • Col·laboracions amb altres cooperatives.
  • Ajudes a la inserció laboral de col·lectius vulnerables.
  • Polítiques d’igualtat per raó de sexe, orientació sexual, identitat de gènere…
  • Polítiques d’actuació per l’atenció de l’assetjament o la violència contra les persones LGBTI+

L’experiencia

La nostra organització va ser constituida l’any 2002 per professionals provinents dels sector sociosanitari, prioritzant la cobertura en els serveis d’atenció domiciliària a la comarca del Baix Empordà.

Actualment estem realitzat serveis a Serveis Socials de diferents municipis (Sant Feliu de Guíxols, Santa Cristina d’Aro, Castell-Platja d’Aro i S’Agaró, Palafrugell, Torroella de Montgrí) i al Consell Comarcal del Baix Empordà.

Els objectius

Els objectius de la nostra empresa son:

  • Una gestió eficient i professional. On a més a més del personal tècnic aportem una organització experta, dinàmica i perfectament capacitada per gestionar el servei de manera responsable, assegurant-ne en tot moment el millor cuidador seleccionat per les necessitats de l’usuari.
  • Un sistema de gestió de qualitat com a base del procés de millora continua instaurant un sistema de qualitat del servei que permeti primer establir un sistema d’indicadors a partir dels quals es puguin establir les mesures adequades.
  • Una metodologia i funcionament coherent amb les necessitats del servei que permet oferir la millor atenció possible a cadascun dels usuaris/es.

Els nostres col·laboradors

Servei de Teleassistència
Desplaça cap amunt