Què oferim?

Servei d’atenció a domicili (SAD)
Servei de neteja a la llar

Servei d’Atenció a Domicili (SAD)

El Servei d’Atenció a Domicili (SAD) és un servei destinat a AJUDAR A LES PERSONES amb:

  • Autonomia limitada
  • Grau de dependència
  • Situació de vulnerabilitat

Per tant, aquest servei és un suport per a la llar, centrat en aconseguir i habituar unes condicions adequades, tant en l’àmbit personal, com en la convivència, tenint en compte l’entorn familiar i comunitari.

Quins serveis són els que oferim?

Oferim donar suport en les activitats de la vida diària, aquelles que són quotidianes, oferint suport en diverses situacions:

Higiene personal i assistència en el vestir

Ajudem en el bany, cura de la pell, higiene bucal i canvi de roba, respectant la seva intimitat, necessitats i proporcionant seguretat.

Preparació de menjars i suport en l’alimentació

Elaborem menús saludables i adaptem els àpats a les necessitats nutricionals, oferint assistència durant la seva ingesta.

Acompanyament diari en les tasques quotidianes

Oferim companyia, passejos, suport en visites mèdiques i activitats d’estimulació cognitiva per millorar la salut cognitiva i física, així com evitar la soledat.

Servei de vetlla durant hospitalitzacions

Proporcionem suport emocional i assistencial per garantir que la persona no estigui sola durant l’ingrés.

Control i administració de la medicació

Supervisem la presa de medicaments, assegurant la seva correcta administració segons les indicacions mèdiques.

Suport psicològic a domicili

Ajudem a gestionar la soledat i l’ansietat, realitzant acompanyament emocional i promovent tècniques per reforçar la memòria i el benestar emocional.

Realització de compres

Ens encarreguem de realitzar la compra d’aliments i altres productes segons les necessitats i preferències de l’usuari.

Tasques de neteja domiciliària

Mantenim la llar neta i ordenada, fent la neteja bàsica, canvi de roba de llit i organització de l’espai.

Supervisió i assistència en les cures personals

Realitzem un seguiment de l’estat de salut, supervisem ferides i apliquem tractaments dermatològics per al seu benestar.

Rentat i manteniment de la roba de l’usuari

Rentem, assequem i planxem la roba de l’usuari per garantir-ne la higiene i organització.

Assistència amb l’entrada i sortida del llit

Ajudem en l’aixecament i la mobilització dins el domicili, evitant caigudes i millorant la seva comoditat.

Com oferim aquest servei?

Titulació oficial d’assistència domiciliària
Amplia experiència professional en el sector
Vocació social
Especialització en patologies
Formació continuada
Contracte laboral

L’afecte, el sentiment de pertinença i identitat, o la seguretat, a vegades apareixen com necessitats o mancances socials en les persones. A través del suport, la proximitat i la garantia d’un servei de qualitat, totes aquestes mancances queden cobertes, tant per als usuaris, com per a les famílies.

El respecte a la intimitat i integritat de l’usuari és un dels pilars fonamentals de BEAD. Per aquest motiu, les higienes diàries i/o les cures, sempre es realitzen amb el consentiment previ de la família i de l’usuari.

El nostre personal assistencial està preparat per poder fer un acompanyament adequat tant a l’usuari del servei, com a la seva família. Saben que és fonamental per garantir la salut i qualitat de vida de les persones.

En casos necessaris, es poden realitzar acompanyaments a visites mèdiques o a altres gestions fora de la llar, entre d’altres.

En conclusió, estem permanentment en comunicació amb les famílies per actualitzar les necessitats dels usuaris i per valorar possibles canvis de millora.

Aquestes activitats s’estableixen a través d’un pla de treball individualitzat, amb la intenció de promoure l’autonomia personal i millorar la qualitat de vida dels usuaris que accedeixen al servei.

Altres suports

Servei d’assistència a la llar 24h

Oferim assistència domiciliària flexible i personalitzada, disponible les 24 hores, 7 dies a la setmana. Ens adaptem a les necessitats de cada client per millorar la seva qualitat de vida i la de les seves famílies.

Recolzament en la tramitació de la Llei de Dependència

Com empresa autoritzada, t’ajudem a accedir als beneficis de la Llei de Dependència, gestionant tots els tràmits perquè puguis aprofitar al màxim els recursos disponibles per a la cura dels teus éssers estimats.

Contractació del servei

El servei d’atenció a domicili (SAD) ofereix dues formes de contractació:

Servei d’atenció a la llar per hores

Per aquelles persones que no tenen un grau de dependència o estan pendents de valoració, oferim el servei per hores, amb la finalitat d’acabar de cobrir les seves necessitats i demandes.

Servei 24 hores d’atenció a la llar

El servei d’interinatge ofereix acompanyament i recolzament a una persona en situació de dependència durant tot el dia. Contempla la realització de la higiene, el control de la medicació, estimulació cognitiva, preparació dels àpats i la neteja de la llar.

Fases de la selecció del personal

Anàlisis sociosanitari

Cerca del professional

Cerca Inici del servei

Seguiment i control del servei

Sol·licita informació o truca’ns als telèfons

972 302 969 / 627 577 672

Nom i cognoms
Telèfon
Codi postal
Correu electrònic

!El formulari s’ha enviat correctament!
Ha ocorregut algun error en enviar el formulari. Si us plau, revisa de nou tots els camps.

Servei de Neteja a la llar

Treballem amb col·laboració amb les diferents entitats i serveis públics

Servei de teleassistència
Desplaça cap amunt