Què oferim?
Oferim el nostre servei amb personal vocacional.
Servei d’Atenció a Domicili (SAD)
El Servei d’Atenció a Domicili (SAD) és un servei destinat a AJUDAR A LES PERSONES amb:
- Autonomia limitada
- Grau de dependència
- Situació de vulnerabilitat
Per tant, aquest servei és un suport per a la llar, centrat en aconseguir i habituar unes condicions adequades, tant en l’àmbit personal, com en la convivència, tenint en compte l’entorn familiar i comunitari.
Quins serveis són els que oferim?
Oferim donar suport en les activitats de la vida diària, aquelles que són quotidianes, oferint suport en diverses situacions:
Com oferim aquest servei?
Quan un usuari o família contacta amb nosaltres per contractar un servei (sigui a través de l’àmbit privat, o amb llei de Dependència) el primer pas que realitzem és una valoració de les necessitats de la persona. Així podem assegurar que es realitzarà un servei adaptat; garantint una atenció personalitzada i de qualitat.
Per fer front a les demandes de SAD, disposem d’un equip professional de cuidadors i cuidadores que compten amb:
L’afecte, el sentiment de pertinença i identitat, o la seguretat, a vegades apareixen com necessitats o mancances socials en les persones. A través del suport, la proximitat i la garantia d’un servei de qualitat, totes aquestes mancances queden cobertes, tant per als usuaris, com per a les famílies.
El respecte a la intimitat i integritat de l’usuari és un dels pilars fonamentals de BEAD. Per aquest motiu, les higienes diàries i/o les cures, sempre es realitzen amb el consentiment previ de la família i de l’usuari.
El nostre personal assistencial està preparat per poder fer un acompanyament adequat tant a l’usuari del servei, com a la seva família. Saben que és fonamental per garantir la salut i qualitat de vida de les persones.
En casos necessaris, es poden realitzar acompanyaments a visites mèdiques o a altres gestions fora de la llar, entre d’altres.
En conclusió, estem permanentment en comunicació amb les famílies per actualitzar les necessitats dels usuaris i per valorar possibles canvis de millora.
Aquestes activitats s’estableixen a través d’un pla de treball individualitzat, amb la intenció de promoure l’autonomia personal i millorar la qualitat de vida dels usuaris que accedeixen al servei.
Altres suports
Contractació del servei
El servei d’atenció a domicili (SAD) ofereix dues formes de contractació:
Servei d’atenció a la llar per hores
Per aquelles persones que no tenen un grau de dependència o estan pendents de valoració, oferim el servei per hores, amb la finalitat d’acabar de cobrir les seves necessitats i demandes.
Servei 24 hores d’atenció a la llar
El servei d’interinatge ofereix acompanyament i recolzament a una persona en situació de dependència durant tot el dia. Contempla la realització de la higiene, el control de la medicació, estimulació cognitiva, preparació dels àpats i la neteja de la llar.
Fases de la selecció del personal
Anàlisis sociosanitari
La coordinadora social realitza un estudi de l’usuari i el seu entorn, per tal de definir el perfil de la cuidadora i/o cuidador.
Cerca del professional
Dins de la nostra plantilla i/o borsa de treball, es selecciona el/la professional que millor s’adapti a cada cas.
Cerca Inici del servei
Es prepara la documentació per començar el servei, i es realitza una primera visita conjunta amb la coordinadora social, el/la professional que realitzarà l’interinatge i el propi usuari, per tal d’establir un primer contacte addient a cada cas.
Seguiment i control del servei
Sol·licita informació o truca’ns als telèfons
972 302 969 / 627 577 672
Servei de Neteja a la llar
La neteja de la llar és el servei de suport destinat a mantenir la llar en adequades condicions d’higiene per a la persona que hi viu.
Treballem amb col·laboració amb les diferents entitats i serveis públics

Servei de teleassistència




